SOSIAALINEN MEDIA

SISÄLTÖKONSEPTOINTI

Kukaan ei halua käyttää aikaansa huonon sisällön parissa. Jotta tekeminen olisi vaivatonta, kannattaa sisältökonseptointiin panostaa. Selkeät, ennalta mietityt raamit ohjaavat sisällöntuotantoa ja tekevät yrityksen presenssistä yhteneväisen ja tunnistettavan.


OSTETTU MAINONTA

Upeinkaan sisältö ei lämmitä, jos se ei tavoita ketään. Näkyvyyden takaamiseksi tarvitset ostettua mainontaa. Poks suunnittelee ja toteuttaa tarpeitasi vastaavan some-kampanjan valitsemiisi some-kanaviin. Myös yksittäisten mainosten trafikointi onnistuu!

SISÄLLÖNTUOTANTO

Kuvien, videoiden ja tekstin tuottaminen vie aikaa ja vaatii suunnitelmallisuutta. Poks auttaa – me suunnittelemme ja tuotamme brändiisi sopivaa some-sisältöä, jolloin sekä sinä että asiakkaasi voitte olla tyytyväisiä.​

SUUNTAVIIVAT 

On hankala suunnistaa, jos ei tiedä mihin on menossa. Tavoitteellinen some-tekeminen vaatii siksi selkeät suuntaviivat. Raamien luomiseen on onneksi olemassa toimiva kaava.