SISÄLTÖÄ VAILLE VALMISTA

Minulta kysytään usein, miten yritys voi löytää unelma-asiakkaansa.

 

Vastaukseni on lyhyt:
oikeanlaisella sisällöllä.

 

Kukaan ei löydä sinua, yritystäsi, upeita tuotteita tai palvelujasi, jos et kerro niistä. Plussaa tietenkin on, että onnistut kertomaan niistä houkuttelevasti.

Ei siinä se kummempaa.

No mutta minkälaisella sisällöllä?

Tiesin, että kysyt.

Ehkä tarvitset artikkeleja, jotka herättelevät kiinnostusta. Tai blogitekstejä, jotka keräävät hakukoneiden huomion. Kenties sosiaalisen median postauksesi kaipaavat uudenlaista otetta. Tai kampanjakonseptisi sopivaa tulokulmaa, tiivistystä tai kirkastusta.

 

Joka tapauksessa olet oikeassa paikassa, jos tekstisi kaipaa pintahiontaa, paperi (kirjoittaako kukaan enää paperille?) huutaa tyhjyyttään tai olet muuten vain ideoita vailla.